Dacia a confirmat lansarea unui nou model de familie, cu 7 locuri, la Salonul Auto IAA Munchen din luna septembrie.
Locul tradiționalului salon de la Frankfurt, care se ținea toamna, o dată la doi ani, a fost luat de un nou salon, la Munchen, dar de proporții mai mici.
Acest nou model ar trebui să înlocuiască atât Lodgy, cât și Logan MCV și va conține elemente de design și tehnologii care au fost puse pe noile generații Logan și Sandero lansate la final de 2020.
Alături de modelul misterios, cei prezenți la Salon vor putea admira la standul Dacia și modelele Logan, Sandero, Sandero Stepway, Duster facelift și Spring.
Salonul auto din Munchen va avea un format nou, cu locuri de expunere împrăștiate în tot orașul, atât la centrul expozițional, cât și în centrul orașului.
”După seria recentă de lansări, printre care noile Logan, Sandero și Sandero Stepway, vehiculul electric Spring și noul Duster, Dacia continuă să-și reînnoiască gama de modele. Astfel, la Munchen va fi prezentat în premieră mondială noul model Dacia de 7 locuri, un vehicul familial și polivalent. Acest model inedit va fi dezvăluit online în data de 3 septembrie, în timp ce prezentarea fizică va avea loc la salonul de la Munchen în data de 6 septembrie 2021”, a transmis Dacia.
Totul despre modelul Dacia cu 7 locuri, în toamnă
Cât despre noul model de la Dacia, comunicatul constructorului este sărac în informații. La acest moment se știe cu siguranță doar că noul model va fi prezentat oficial pe 3 septembrie și expus la IAA Mobility începând cu data de 6 septembrie. Conform Dacia, noul model va fi ”un vehicul familial și polivalent”.
Se zvonea de multă vreme că Dacia va veni în 2021 și cu un înlocuitor pentru modelele Lodgy și Logan MCV. Noul Grand Duster va avea 7 locuri, din pozele camuflate pare că aduce a Volvo V60 și e posibil să aibă o lungime de aproximativ 4,5 metri.
Posibil să fie într-o versiune mai înaltă decât actuala generație Duster, undeva apropiat de Stepway. Motorizarea ar cuprinde și motorul 1.3 TCe cu patru cilindri și cu puteri de 100 și 140 cai putere. De asemenea, e vehiculată o versiune hibridă 1.6 E-Tech de 140 de cai putere.
Noua identitate vizuală este una pentru „o marcă modernă și mai digitală, iar noul logo exprimă simplitate și robustețe, afirmă compania. Dacia are și o nouă culoare de brand, respectiv un verde kaki, despre care compania spune că este o nuanță ce evocă apropierea de natură. Denis Le Vot, Director General, descrie Dacia drept „marca ce redefinește permanent esențialul în industria auto.
Navetele între centrul expozițional și centrul orașului vor fi realizate în Dacia Spring, modelul electric cel mai accesibil de pe piață, care va putea fi astfel testat pe viu de publicul larg!
Si în luna iunie Dacia a fost cea mai vândută marcă în România
In România, Dacia conduce în continuare în topul înmatriculărilor. Potrivit datelor DRPCIV pentru luna iunie, puţin peste 14.000 de autovehicule noi au fost înmatriculate în România în luna iunie a acestui an, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, transmite Agerpres.
Topul primelor cinci mărci auto, la nivelul lunii iunie este condus de Dacia – cu 3.050 unităţi, urmată de Renault (973), Skoda (964), Volkswagen (886) şi Ford (848).