Autoritatea de Supraveghere Financiara anunta lansarea procedurii de selectie pentru desemnarea unui administrator temporar la societatea de asigurari Carpatica Asig, aflata in acest moment in procedura de rezolutie. Termenul limita pentru depunerea dosarelor candidatilor interesati de participarea la aceasta selectie este marti, 29 martie (ora 15.00). Deschiderea dosarelor de candidatura de catre membrii Comisiei de selectie, va avea loc toti marti, de la ora 15.30 la sediul Autoritatii. Dosarele de candidatura trebuie sa vina in plic sigilat, cu mentiunea „Candidatura pentru selectia administratorului temporar la societatea Carpatica Asig S.A.„, numele/denumirea, adresa/sediul social, precum si mentiunea „A nu se desigila decat de catre Comisia de selectie”.
Dosarele de candidatura trebuie sa contina documente de calificare privind societatea precum si documente de calificare pentru fiecare dintre membrii echipei propuse de candidat, precum si oferta de pret, ce contine onorariul lunar solicitat de candidat, in suma fixa.
La categoria documente de calificare privin societatea, se incadreaza o scrisoare de intentie prin care societatea isi manifesta interesul de a participa la selectie; certificatul ONRC din care sare iasa o obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de selectie; certificatul de atestare fiscala; cazierul fiscal; copie certificata dupa polita de asigurare de raspundere profesionala; declaratie pe propria raspundere privitoare la numarul de personal calificat si de specialitate, in special in sectorul asigurari, afectat procedurii; lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta in: managementul afacerilor, managementul de redresare financiara/restructurare/reorganizare si gestionare a crizelor, experienta in sectorul de asigurari/financiar-bancar. In plus dosarul trebuie sa mai contina si o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nici candidatul si nici membrii echipei propuse nu se afla in situatia de incompatibilitate sau conflict de interese cu asiguratorul la care urmeaza sa fie numit in calitate de administrator temporar. Dosarul de selectie trebuie sa mai contina si date referitoate la fiecare membru al echipei, de la la acte de identitate si CV Europass, acte de studii, declaratie ca nu se afla in nicio situatie de incompatibilitate, si pana la cazier judiciar si fiscal. Lista completa cu documentele necesare se afla pe site-ul ASF.
Atributiile Conducerii Adminnistrative
Conform prevederilor legale in vigoare si ale actului constitutiv al societatii Carpatica Asig S.A, Conducerea administrativa (Consiliul de Administratie) va avea ca atributii stabilirea directiilor principale de activitate si de dezvoltare ale societatii, strategiile, politicile si misiune societatii, pe care le va analiza periodic si le va adapta la cerintele rezultate din analiza; va stabili politicile contabile si sistemul de control financiar si va aproba planificarea financiara; va numi si revoca conducerea executiva si va stabili remuneratia acesteia, va aproba numirea persoanelor desemnate in functii-cheie si a persoanelor care necesita obtinerea aprobarii A.S.F. sau a caror numire trebuie adusa la cunostinta A.S.F., va pregati raportul anual, va organiza Adunarea Generala a Actionarilor (AGA) si se va asigura de implementarea hotararilor acesteia, raspunzand pentru deciziile adoptate
Conducerea executiva are rolul de a asigura conducerea, organizarea si functionarea societatii cu eficienta maxima, prin elaborarea si propunerea spre aprobare a strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunitatilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice si umane necesare. Coordoneaza activitatea personalului din subordine si reprezinta societatea in raport cu tertii si in justitie si raspund de buna desfasurare a intregii activitati.
Atributiile complete ale viitorului administrator temporar sunt publicate pe pagina de web a Autoritatii de Supraveghere Financiara si pot fi consultate de catre cei interesati.