Noua Dacia Sandero 2019. Au aparut primele imagini.
Dacia intentioneaza sa lanseze si a treia generatie Sandero, intrucat primele s-au bucurat de popularitate, nu doar in Romania, dar si in restul Europei.
Un posibil design al viitoarei Dacia Sandero a fost publicat deja de o revista franceza.
Probabil Sandero ar fi fost cel mai bine vandut model din intreaga gama Dacia, daca romanilor le-ar placea mai mult masinile cu consum redus de carburant si cu dimensiuni medii.
In general, romanii prefera masinile mari si nu intodeauna din motive intemeiate, insa brandul romanesc pare ca este pe gustul lor.
O schimbare semnificativa s-a observat inca de la lansarea celei de-a doua generatii, mai ales la exterior.
Revista franceza Auto Plus pune pe coperta in aceasta toamna o Dacia Sandero pe care nu am mai vazut-o pana acum, ea nefiind inca fabricata. Insa, ce apare in imagini ar fi doar in devenire.
In imagini Sandero apare cu o caroserie mai mare, va fi mai robusta si mai incapatoare, mai lunga si mai lata, deci vizibil mai stabila.
Diferenta la faruri si calandru nu difera prea mult fata de modelul din a doua generatie, dar partea inferioara a fetei a capatat un desing mai atragator, mai modern si cu o mai buna dispunere a proiectoarelor de ceata. Ornamentele din jurul aripilor si de pe acoperis te duce cu gandul la un model Stepway.
Sandero este de nerecunoscut si seamna foarte mult cu design-ul altor masini mult mai scumpe, cum ar fi Ford. Cele mi multe modificari de design apar in partea din spate.
Modelul ar putea fi prezentat abia la finalul anului viitor, dar inca nu se stie nimic sigur. Pe piata din Romania este posibil nici sa nu apara.
Dacia ar urma sa introduca pe piata si un nou Logan, care va avea elemente similare cu cele de la Sandero. Ambele ar urma sa fie lansate in 2019, cel mai probabil spre finalul anului.
Dacia avanseaza pe piata auto din Uniunea Europeana, la 11 luni a reusit un salt de 13,5% si le-a luat fata unor constructori precum Nissan, Kia si Seat. Dacia ramane atractiva pentru ca este extrem de competitiva ca pret. Costurile de productie sunt mici la ambele uzine – si la Mioveni si in Maroc. Ramane o masina la mare cautare si un important pilon de crestere in Europa pentru francezii de la Renault.