
Este clar ca retelele de socializare decid foarte multe in perioada in care traim, asadar, majoritatea companiilor, inclusiv cele de asigurari, sunt prezente pe aceste retele. Cum in Romania, Facebook si LinkedIn sunt cele mai populare astfel de retele, este clar ca asiguratorii si brokerii de asigurari sunt interesati, in special de aceste doua variante.
O simpla analiza a agregatorului Facebrands.ro, dezvaluie o prezenta a unui numar destul de mare de asiguratori si de pagini destinate asigurarilor pe Facebook. Pe primele locuri sunt prezente Omniazig, Groupama si Aegon Romania, fiind urmate de NN, Asirom, Generali si Metropotam Life.
De cealalta parte, LinkedIn a atras de asemenea asiguratori, insa aici lucrurile stau putin diferit, cele mai mari pagini fiind Groupama, NN si Asirom, urmate de Omniasig, Uniqua si Generali.
Este cat se poate de clar ca retelele de socializare au un impact serios asupra oamenilor, asadar, este la fel de clar faptul ca in viitor, brokerii de asigurari vor fi din ce in ce mai incantati de prezenta in acest mediu.