Mai ales cand isi recunosc numele asiguratorului in titluri, consumatorii sunt atenti la stirile din mass media si reclamele care le sunt adresate. Media Trust Romania a realizat un studiu care arata ce companii de asigurare sunt mai populare in publicitate si mass media, in primele trei luni din 2014.
Stiri despre asigurari auto
Carpatica Asig este cel mai mentionat asigurator in mass media. Compania activeaza pe piata asigurarilor inca din anul 1996, iar pana in 31 martie 2014 a avut deja 3.763 de aparitii. La doua pozitii departare, cu 1.067 de materiale, se afla AVIVA, urmata de locul patru pe care se afla Omniasig VIG cu 905 aparitii. Pe locul cinci se pozitioneaza Allianz-Tiriac, cu 518 publicatii.
Stiri despre Astra asigurari
Al doilea loc in topul celor mai populari asiguratori din mass media, il ocupa Astra Asigurari. Compania a intrat pe piata in 1991 si a fost deja mentionata in 2.724 de publicatii. A avut, de asemenea, opt reclame in presa.
Stiri despre Asirom
Desi pe o pozitie mai joasa in topul celor mai mentionati asiguratori in mass media, Asirom este o companie al carei nume a aparut in 427 de materiale. Mai multe detalii despre istoricul, conducerea si produsele de asigurare ale Asirom gasiti aici: RCA Asirom.
Studiul a avut la baza numarul de aparitii in mass media atat in mediul online, posturi de radio, canale TV, cat si in presa scrisa, medii pe care le monitorizeaza Media Trust Romania.