×

Cum comand RCA ieftin online?

1 Completeaza datele din talon si cele ale proprietarului.
2 Alege cea mai avantajoasa oferta.
3 Comanda asigurarea RCA online cu livrare GRATUITA*.

Primesti asigurarea pe email in 3 minute iar ivrarea politei de asigurare RCA este GRATUITA in toata tara cu Posta Romana.

PROGRAM LUCRU ONLINE

Luni - Vineri  09:00 - 21:00
Sambata        09:00 - 20:00
Duminica       09:00 - 18:00
Telefon: 0729 88 44 71
E-mail: contact@romasig.ro

Termeni si conditii de utilizare

Conditii de utilizare a site-ului www.romasig.ro

 

Folosirea acestui site (vizitarea, cumpararea produselor) implica acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor de utilizare. In situatia in care nu sunteti de acord cu acestia, va rugam sa incetati utlizarea serviciilor furnizate prin intermediul site-ului www.romasig.ro

1. Prestatorul de servicii:
a. Date de identificare Cicos Marian PFA: societate cu raspundere limitata cu sediul in Craiova, judetul Dolj, Str. Sararilor, nr. 26B, Bl. A, sc. 1, et.8, Ap. 50, inmatriculata la Registrul Comertului avand Cod Unic de Inregistrare: 47335851 si Numar de Ordine: F16/818/2022.
b. Cicos Marian PFA este autorizata sa incheie polite de asigurare cu societatile de asigurare mentionate pe site.
c. Cicos Marian PFA este inregistrata si autorizata de "Comisia de Supraveghere a Asigurarilor" sub numarul RAJ-501703. Politele de asigurare sunt intocmite respectand normele si legislatia in vigoare.
d. Activitatea principala a Prestatorului de servicii este identificata in codul CAEN la pozitia 6622 - Activitati ale agentilor si broker-ilor de asigurari.
2. Definitii:
- Utilizator - orice persoana interesata de furnizarea serviciului sau care acceseaza serviciul in scop informativ sau in scopul realizarii unei comenzi;
- Site - sau pagina de internet reprezinta ansamblul/ sistemul paginilor www accesibile pe internet la adresa https://www.romasig.ro/ reprezentand colectia de documente statice si dinamice, continand folderele grafice, scripturile si alte elemente de natura tehnico-informationala unite prin relatii reciproce, destinata incheierii contractelor de asigurare sau informarii utilizatorilor despre conditiile de asigurare, situatiile neprevazute cu care se pot confrunta ca si obligatiile statutului de asigurat.
- Serviciu - acordarea catre utilizator a accesului la date si informatii transmise de Cicos Marian PFA prin Internet, cu ajutorul acestui site;
- Asigurat - persoana care are un contract de asigurare incheiat cu asiguratorul;
- Asigurator - persoana juridica romana autorizata in conditiile prezentei legi sa exercite activitati de asigurare, sucursala sau filiala unui asigurator dintr-un stat tert, precum si sucursala unei societati de asigurare sau a unei societati mutuale dintr-un stat membru, care a primit o autorizatie de la autoritatea competenta a statului membru de origine.
- Date cu caracter personal - conform legii nr.667/2001 - orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.
3. Drepturile si obligatiile Prestatorului de servicii
3.1 Prestatorul de servicii se obliga sa faca demersuri si sa depuna toate eforturile pentru a proteja pagina de internet si informatiile transmise prin utilizarea de diverse scripturi de protectie si a variate protocoale de acces parolat pe serverul bazei de date.
3.2 Prestatorul de servicii se angajeaza sa puna la dispozitie pe site toate informatiile primite de la societatile de asigurare pentru ca utilizatorul sa poata alege in mod informat.
3.3 Prestatorul de servicii se angajeaza sa preia in ordinea sosirii comenzile primite intr-un interval de maxim 4,5 ore de la salvare in timpul programului de lucru.
3.4 In momentul lansarii comenzii prestatorul de servicii are dreptul si va inregistra data lansarii comenzii, ora precum si adresa IP de la care utilizatorul a lansat comanda.
3.5 Prestatorul de servicii are dreptul sa solicite orice document necesar stabilirii interesului asigurabil in vederea eliminarii fraudelor.
3.6 Prestatorul de servicii are dreptul sa anuleze o comanda atunci utilizatorul refuza prezentarea documentelor solicitate sau cand constata rea-vointa a acestuia.
3.7 Daca polita de asigurare comandata nu poate fi emisa conform datelor comenzii lansate de catre utilizator ori din cauza netransmiterii documentelor solicitate de catre prestatorul de servicii utilizatorului iar plata primei de asigurare a fost initiata cu ajutorul platilor online cu cardul deblocarea sumei din contul utilizatorului se realizeaza in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 48 de ore de la instiintarea utilizatorului de catre prestatorul de servicii asupra situatiei la cererea scrisa a utilizatorului.
3.8 Prestatorul are dreptul sa anunte utilizatorul prin orice mijloc de comunicare (posta electronica, SMS, telefon) de apropierea datei de expirare a asigurarii ce face obiectul comenzii ori legat de alte solicitari sau informari ce pot aparea pe parcursul perioadei asigurate.
3.9 Prestatorul de servicii nu raspunde pentru nici o paguba (directa sau indirecta) adusa utilizatorului sau oricarei alte parti, referitoare la utilizarea acestui site si a informatiilor pe care acesta le cuprinde sau orice alte pagube sau vatamari cauzate de erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, virusi sau orice alti factori similari.
3.10 Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, prestatorul de servicii nu poate fi raspunzator de inexactitati care pot aparea pe acest site. Este posibil ca unele tarife afisate/oferte transmise sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi sau a transmiterii unei oferte catre client cu un pret eronat, prestatorul de servicii are dreptul sa anuleze comanda utilizatorului sau sa revina si sa corecteze oferta transmisa acestuia.
4. Drepturile si obligatiile Utilizatorului
4.1 Utilizatorul are obligatia sa citeasca conditiile generale de asigurare, informatiile pentru client si conditiile specifice puse la dispozitie pe site.
4.2 Utilizatorul este de acord cu incheierea contractului de mandat in brokeraj incheiat la distanta in momentul lansarii comenzii.
4.3 Lansarea cererii/ofertei pe site-ul www.romasig.ro reprezinta acordul absolut al utilizatorului privind acceptarea tuturor prevederilor din prezentul document.
4.4 Pentru lansarea comenzii utilizator se obliga sa completeze toate campurile solicitate de aplicatia pusa la dispozitie in acest sens pe www.romasig.ro.
4.5 Utilizatorul are obligatia sa salveze o comanda folosind numai date reale si conforme documentelor ce vor sta la baza onorarii comenzii.
4.6 Utilizatorul are dreptul sa revina oricand asupra datelor completate inainte de lansarea comenzii apasand butonul "Pas 1: completeaza date".
4.7 Utilizatorul accepta pretul afisat pe site si a modalitatilor de plata disponibile in momentul lansarii comenzii.
4.8 Utilizatorul se obliga sa trimita prin email sau FAX orice document necesar si solicitat pentru finalizarea comenzii.
4.9 Refuzul utilizatorului de netrimitere a unuia sau mai multor documente solicitate se considera solicitare de anulare a comenzii.
4.10 Modalitatile de plata ce pot fi alese de utilizator sunt : plata online cu cardul, plata in numerar (ramburs) sau prin transfer bancar cu ordin de plata. In anumite cazuri impuse de furnizorii externi ai prestatorului de servicii se poate limita accesul numai la anumite metode de plata.
4.11 Dupa efectuarea comenzii utilizatorul primeste un mesaj de instiintare a salvarii comenzii in care este specificat numarul comenzii. De asemeni utilizatorul primeste prin email la adresa de email furnizata in cadrul comenzii un email de confirmare a comenzii ce contine toate datele comenzii lansate. Utilizatorul are obligatia de a se asigura atat inainte de lansarea comenzii cat si dupa lansarea acesteie (prin verificarea datelor primite prin email) asupra corectitudinii datelor comunicate.
4.12 Utilizatorul intelege si accepta ca in cazul platilor online cu cardul procesatorul de plati nu are nici o obligatie fata de utilizatorul de a suporta vreuna din cheltuielile legate de denuntarea unilaterala de catre utilizator a contractului incheiat intre utilizator si prestatorul de servicii si ca nu raspunde in nici un fel fata de acesta.
4.13 Utilizatorul are dreptul de a isi exercita dreptul de a denunta unilateral contractul pe parcursul perioadei de denuntare unilaterala de 14 zile calendaristice de la incheierea contractului/primirea politei si a conditiilor contractuale, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv, respectiv de 30 de zile calendaristice pentru denuntarea unilaterala a contractelor care au ca obiect asigurarile de viata cu mentionarea expresa ca in cazul asigurarilor obligatorii de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule se aplica reglementarile specifice acestei asigurari.
4.14 Utilizatorul se obliga ca in momentul livrarii sa fie prezent la adresa de expeditie specificata in comanda sau sa desemneze o alta persoana sa fie prezenta in locul sau pentru finalizarea livrarii.
4.15 Utilizatorul declara ca a luat la cunostinta :
a. prevederile cu privire la dreptul consumatorului de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor din R4/2016 si conform OG 38/2015;
b. conditiile de accesare a procedurilor de solutionare a litigiilor :
- conform art.23 pct 2 - Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F, dupa caz, au obligatia sa informeze consumatorii cu privire la faptul ca entitatea careia i se pot adresa este SAL-FIN;
- conform art.23 pct 3 - Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F. nu pot refuza solutionarea litigiului in cadrul SAL-FIN in cazul in care consumatorul si-a exprimat in mod expres si voluntar optiunea de solutionare.
4.16 Utilizatorul este integral responsabil de informatiile transmise la momentul lansarii comenzii. Daca polita a fost emisa, informatiile nu se mai pot modifica. In acest caz, clientul isi asuma integral responsabilitatea pentru datele incorecte, care pot duce la o diferenta de plata si chiar la invalidarea politei respective. In cazul aparitiei unor astfel de erori, clientul isi asuma obligatia de a plati diferentele de prima rezultate sau alte sume aparute ca rezultat al furnizarii eronate a datelor de comanda a politei.
4.17 Utilizatorul accepta ca prestatorul de servicii nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete.
5. Documente contractuale
5.1 Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Prestatorul de servicii isi deruleaza operatiunile. Clientii se obliga sa introduca in formular date complete, corecte si conforme cu realitatea. Cicos Marian PFA nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Prestatorului de servicii, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
5.2 Notificarea primita de catre Utilizator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (email) sau telefonic. Notificarea nu creeaza nici o obligatie pentru Prestatorul de servicii decat dupa ce Comanda a fost verificata si confirmata in intervalul de lucru afisat pe site.
5.3 Pentru motive justificate, Prestatorul de servicii isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Prestatorului de servicii la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
5.4 Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul confirmării de către Prestatorul de servicii a acceptării comenzii transmise de Utilizator.
5.5 Atributiile cu expeditia Contractului de asigurare revin in grija Prestatorului de sevicii, costurile de livrare fiind comunicate telefonic sau pe e-mail Utilizatorului.
5.6 Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Prestatorul de servicii pe Site vor sta la baza Contractului.
6. Date cu caracter personal
Cicos Marian PFA este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal al Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal la nr. 711010254387(nr. infochiosk).
Prin accesarea acestui site sunteti de acord cu faptul ca Cicos Marian PFA are dreptul de a prelucra datele dumneavoastra personale, dezvaluite ca urmare a folosirii serviciului de catre Utilizator, in conformitate cu "Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal". "Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal" se constituie ca parte integranta a acestor conditii.
7. Drepturi de autor
Continutul site-ului www.ROMASIG.ro (texte, fotografii digitale, simboluri grafice, date tehnice, alte informatii) este proprietatea Cicos Marian PFA si este aparata de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul Cicos Marian PFA a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (acoperirea in totalitate a prejudiciului plus daune interese).
In cazul in care intalniti incalcari ale prevederilor de mai sus, va rugam sa ne contactati la urmatoarea adresa de e-mail: contact@romasig.ro.
8. Conditii de Garantie
Produsele comercializate de Cicos Marian PFA nu beneficiaza de garantie conform art. 3, pct. 3, paragraful d) din OG 34/2014.
9. Politica de returnare a produselor
9.1 Prestatorul de servicii are obligatia ca la solicitarea utilzatorului sa corecteze si sa retransmita catre utilizator polita de asigurare emisa ce contine informatii/date incorecte sau incomplete, in conditiile in care utilizatorul a furnizat in formularul de comanda informatii corecte si complete. In aceasta situatie, retransmiterea politei corectate catre utilizator se va face pe cheltuiala prestatorului de servicii.
9.2 In situatia in care utilizatorul constata la momentul livrarii faptul ca in polita RCA sunt mentionate date eronate, din vina utilizatorului care a trecut in formularul de comanda date/informatii gresite, neconforme cu realitatea, acesta poate solicita, dupa caz, indreptarea erorilor si livrarea unei polite ce contine date corecte, suportand in acest caz taxa de transport in cuantumul comunicat de catre prestatorul de servicii.
10. Conciliere amiabila
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu consultantul nostru pe astfel de probleme Cicos Marian la tel 0351437020 sau la urmatoarea adresa de e-mail: marian.cicos@romasig.ro.

TOP