×

Cum comand RCA ieftin online?

1 Completeaza datele din talon si cele ale proprietarului.
2 Alege cea mai avantajoasa oferta.
3 Comanda asigurarea RCA online cu livrare GRATUITA*.

Primesti asigurarea pe email in 3 minute iar ivrarea politei de asigurare RCA este GRATUITA in toata tara cu Posta Romana.

PROGRAM LUCRU ONLINE

Luni - Vineri  09:00 - 21:00
Sambata        09:00 - 20:00
Duminica       09:00 - 18:00
Telefon: 0729 88 44 71
E-mail: contact@romasig.ro

Centre de constatare daune - ASIROMcentre de dauna asirom

In cazul in care ati inregistrat o dauna pentru un eveniment asigurat pe o polita Asirom, contactati cea mai apropiata sucursala.

Centrul de Daune ASIROM - Bucureşti

Clienţii ASIROM şi păgubiţii în drept de a solicita despăgubiri de la ASIROM au acum posibilitatea să-şi soluţioneze eficient daunele la Centrul de Daune ASIROM – Bucureşti, care deserveşte zona Municipiului Bucureşti şi a Judeţului Ilfov în ceea ce priveşte activităţile de avizare, instrumentare, lichidare şi plată a dosarelor de daună.

Astfel, publicul are acum posibilitatea să primească informaţii rapid la CALL CENTER DAUNE ASIROM - 021-9599 (tarif normal in reteaua Romtelecom), să aleagă locaţia pentru consiliere, avizare, deschidere dosare şi constatarea tehnică a pagubelor (inclusiv o locaţie cu program prelungit) şi să meargă într-un singur loc pentru lichidarea daunelor.

Pentru deschiderea unui dosar de daune in Bucuresti, va rugam sa va adresati urmatoarelor centre de constatari daune:

Centrul de constatare Griviţa
Adresa: Calea Griviţei nr. 355-357, Sector 1
Tel: 021-9599
Program de lucru:
Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri : 08.00 – 20.00
Sâmbătă: 08.00– 16.00

Centrul de constatare Oltenitei
Adresa :Soseaua Oltenitei nr 227-237
Tel: 021-9599
Program de lucru:
Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri : 08.00– 17.00

Centrul de Lichidare B-dul. Carol I nr. 31-33, Corpul 2 (intrare prin strada Ştefan Nacu), în cadrul căruia se efectuează depunerile de documente in vederea avizărilor şi constatărilor pagubelor produse la bunuri şi clădiri, dar şi activităţile de consiliere clienţi, primire documente, instrumentare dosare de daună.
Program de lucru :
Luni, Marţi, Miercuri, Joi, Vineri : 08.30– 17.00

CALL CENTER-ul va ofera posibilitatea sa :

  • Avizati o dauna
  • Efectuati constatarea daunei prin serviciul de constatare electronica
  • Primiti informatii referitoare la un dosar de dauna
  • Primiti informatii legate de produse si servicii

Contact:

  • 021.9599 (tarif normal in reteaua Telekom) sau 021 - 777 - 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) apelabil din strainatate;
  • avizari@asirom.ro

Program: luni-sambata 07:00-22:00 si duminica 09:00-17:30;

Formularele de avizare a unei daune online pot fi accesate la urmatoarea adresa.

Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora,  prin telefon, la acest numar.

In cazul unei daune auto, trebuie sa urmati acesti pasi:

  1.   Luati masurile impuse de lege la locul accidentului;
  2.   In cazul vatamarii unor persoane sunati la 112 pentru ajutor;
  3.  Pregatiti toate datele pentru a fi avizate: datele personale ale tuturor celor implicati, numarul dvs. de telefon, numerele de telefon si politele de asigurare ale tuturor celor implicati, numerele de inmatriculare ale dvs. si ale celor implicati.
  4. Sunati la Call Center-ul Constatare Daune  ASIROM la numarul 021-9599 (tarif normal in reteaua Telekom) si avizati datele mai sus mentionate, circumstantele producerii riscului asigurat si avariile rezultate.

Pentru constatarea daunei puteti alege una dintre urmatoarele optiuni:

  • constatare electronica self service, proces pe parcursul caruia veti fi asistat de operatorul din call center
  • constatare electronica in unitatile de constatare (consulta lista completa aici)
  • programare la centrul de constatare, pe baza unui numar de programare pe care este important sa il notati si sa il pastrati

In cazul in care optati pentru programare la centrul de constatare, cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare veti fi contactat pentru a stabili intalnirea pentru inspectie, unde veti avea pregatite, in cazul unei daune auto, urmatoarele:

  1.   talonul masinii;
  2.   permisul de conducere;
  3.   actul de identitate;
  4.   actul de la politie sau constatul amiabil (completat si semnat de ambele parti).

Va rugam ca in fiecare caz sa urmati instructiunile politiei, ale echipajelor de urgenta si ale companiei de asigurari.

Personalul de specialitate responsabil cu desfasurarea activitatii de constatare si lichidare a daunelor are calificari superioare in domeniul tehnic, fiind specializat atat pentru daunele auto, cat si pentru daunele non-auto, in vederea acoperirii tuturor spetelor care decurg din contractul de asigurare pe care le intampina asiguratul/reclamantul si a solutionarii cat mai eficiente a cererilor dumneavoastra. Experienta angajatilor nostri se reflecta in calitatea serviciilor puse la dispozitia clientilor.

Societatea noastra va pune la dispozitia reteaua teritoriala de sucursale, agentii si centre de constatare si lichidare a daunelor, astfel incat sa reduca la minimum disconfortul si sa solutioneze solicitarea dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Clientul beneficiaza de acest serviciu pe baza unei programari stabilite in prealabil, pentru o mai eficienta rezolvare a nevoilor dumneavoastra, cu respectarea sarbatorilor legale.

CALL CENTER-ul va ofera posibilitatea sa :

  • Avizati o dauna;
  • Primiti informatii referitoare la un dosar de dauna;
  • Primiti informatii legate de produse si servicii;

Contact:

  • 021.9599 (tarif normal in reteaua Telekom) sau 021 - 777 - 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) apelabil din strainatate;
  • avizari@asirom.ro

Program: luni-sambata 07:00-22:00 si duminica 09:00-17:30;

Formularele de avizare a unei daune online pot fi accesate la urmatoarea adresa.

Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora,  prin telefon, la acest numar.

DAUNE NON AUTO

Daune la Cladiri si Bunuri

In cazul producerii unui eveniment asigurat:

  • luati masuri pentru limitarea pagubelor, pentru salvarea bunurilor asigurate, pastrarea si paza bunurilor ramase si pentru prevenirea degradarilor ulterioare;
  • anuntati de urgenta pompierii, politia sau alte autoritati competente (in caz de incendiu, explozie sau furt);
  • consultati contractul de asigurare si specificatia care contin detalii despre apartamentul / cladirea / bunurile si riscurile acoperite.

Pentru solutionarea daunei acordati atentie urmatoarelor etape:

  1. Avizati in scris sucursala ASIROM cea mai apropiata, in termen de cel mult 3 zile de la producerea daunei SAU avizati dauna la Call Center Daune 021.9599 ( tarif normal in reteaua Telekom), luni-sambata 07:00-22:00, duminica 09:00-17:30; la acest numar de telefon pot fi avizate daunele produse de catre toti cei raspunzatori si care au polite emise de ASIROM.

Avizarea va contine numarul contractului de asigurare, locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii riscului asigurat, date si persoane de contact, numar de telefon, alte detalii. Reprezentantul ASIROM (inspectorul de daune) va constata dauna, va intocmi un proces-verbal de constatare si va estima cuantumul acesteia.

  1. Solicitati documentul specific evenimentului asigurat de la autoritatea competenta sa cerceteze si / sau sa intervina in astfel de situatii:

- dovada de la politie pentru furt prin efractie / talharie al continutului sau tentativa de furt;

- proces verbal de interventie, de constatare, altele pentru avarii accidentale (explozie, incendiu, etc);

- adeverinta sau dovada de la asociatia de proprietari in caz de inundatie de la una din instalatii (conducte de apa, de scurgere, etc.);

- act doveditor de la autoritatile locale in caz de calamitati naturale, furtuna, grindina, uragan.

  1. Pentru deschiderea si completarea dosarului de dauna se depun documentele necesare:

- actele eliberate de autoritatea competenta sesizata;

- copii acte care dovedesc interesul asupra bunului / bunurilor asigurate (acte de proprietate / inchiriere a cladirii / bunului avariat, facturi, etc.);

- imputernicire / delegatie pentru persoana care avizeaza dauna si participa la constatare, in cazul persoanelor juridice;

- cartea de identitate a asiguratului sau imputernicitului acestuia;

- copia Contractului de asigurare; - schita cladirii / apartamentului;

- cererea de despagubire;

- facturi, chitante si alte documente din care sa rezulte efectuarea reparatiilor sau inlocuirilor la bunul avariat, devize / situatii de lucrari.

In functie de tipul contractului de asigurare incheiat, inspectorul de daune va solicita completarea dosarului si cu alte documente care sa permita stabilirea cu exactitate a cauzei si imprejurarilor producerii evenimentului si marimea pagubei.

ATENTIE! Reparatia cladirii / bunului avariat se poate efectua numai dupa ce avariile au fost constatate de catre reprezentantul ASIROM.

Eveniment rutier solutionat prin Constatare Amiabila

Daca in urma unui eveniment in trafic au fost avariate doar autovehiculele implicate, fara vatamari corporale, atunci acesta poate fi solutionat prin completarea formularului de constatare amiabila. Iata cum poti proceda in acest caz:

    • Acordul amiabil

Efectueaza constatarea amiabila. Este important sa stii ca aceasta metoda poate fi aleasa numai daca ambii participanti la trafic sunt de acord. Iti recomandam de asemenea sa nu se intervina asupra zonelor avariate, intrucat detaliile avariilor vor fi importante la constatarea daunei. In cel mai scurt timp posibil, incearca sa te deplasezi la cel mai apropiat punct de constatare Asirom .

    • Constatarea daunei la Asirom

Completeaza declaratia de accident si deschide dosarul de dauna impreuna cu inspectorul Asirom. Poti completa formularul in avans.

    • Reparatia

Dupa efectuarea constatarii, poti repara autoturismul la unul din atelierele de reparatii corespunzatoare, pe baza constatarii de la Asirom.

    • Decontarea

Decontarea se realizeaza pe baza cererii de despagubire si a documentelor care atesta efectuarea reparatiei: factura, dovada plata (chitanta, OP), devis la sediul Asirom.

Momentele nefericite au nevoie de o cale usoara

Amiabila este aplicația gratuită care digitalizează procesul unei constatări amiabile.

Livrare rapida si GRATUITA in toata tara!

Economiseste timp si bani! Comanda RCA online in doar 3 minute.
TOP