CALL CENTER-ul va ofera posibilitatea sa :
- Avizati o dauna
- Efectuati constatarea daunei prin serviciul de constatare electronica
- Primiti informatii referitoare la un dosar de dauna
- Primiti informatii legate de produse si servicii
Contact:
- 021.9599 (tarif normal in reteaua Telekom) sau 021 - 777 - 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) apelabil din strainatate;
- avizari@asirom.ro
Program: luni-sambata 07:00-22:00 si duminica 09:00-17:30;
Formularele de avizare a unei daune online pot fi accesate la urmatoarea adresa.
Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora, prin telefon, la acest numar.
In cazul unei daune auto, trebuie sa urmati acesti pasi:
- Luati masurile impuse de lege la locul accidentului;
- In cazul vatamarii unor persoane sunati la 112 pentru ajutor;
- Pregatiti toate datele pentru a fi avizate: datele personale ale tuturor celor implicati, numarul dvs. de telefon, numerele de telefon si politele de asigurare ale tuturor celor implicati, numerele de inmatriculare ale dvs. si ale celor implicati.
- Sunati la Call Center-ul Constatare Daune ASIROM la numarul 021-9599 (tarif normal in reteaua Telekom) si avizati datele mai sus mentionate, circumstantele producerii riscului asigurat si avariile rezultate.
Pentru constatarea daunei puteti alege una dintre urmatoarele optiuni:
- constatare electronica self service, proces pe parcursul caruia veti fi asistat de operatorul din call center
- constatare electronica in unitatile de constatare (consulta lista completa aici)
- programare la centrul de constatare, pe baza unui numar de programare pe care este important sa il notati si sa il pastrati
In cazul in care optati pentru programare la centrul de constatare, cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare veti fi contactat pentru a stabili intalnirea pentru inspectie, unde veti avea pregatite, in cazul unei daune auto, urmatoarele:
- talonul masinii;
- permisul de conducere;
- actul de identitate;
- actul de la politie sau constatul amiabil (completat si semnat de ambele parti).
Va rugam ca in fiecare caz sa urmati instructiunile politiei, ale echipajelor de urgenta si ale companiei de asigurari.
Personalul de specialitate responsabil cu desfasurarea activitatii de constatare si lichidare a daunelor are calificari superioare in domeniul tehnic, fiind specializat atat pentru daunele auto, cat si pentru daunele non-auto, in vederea acoperirii tuturor spetelor care decurg din contractul de asigurare pe care le intampina asiguratul/reclamantul si a solutionarii cat mai eficiente a cererilor dumneavoastra. Experienta angajatilor nostri se reflecta in calitatea serviciilor puse la dispozitia clientilor.
Societatea noastra va pune la dispozitia reteaua teritoriala de sucursale, agentii si centre de constatare si lichidare a daunelor, astfel incat sa reduca la minimum disconfortul si sa solutioneze solicitarea dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.
Clientul beneficiaza de acest serviciu pe baza unei programari stabilite in prealabil, pentru o mai eficienta rezolvare a nevoilor dumneavoastra, cu respectarea sarbatorilor legale.
CALL CENTER-ul va ofera posibilitatea sa :
- Avizati o dauna;
- Primiti informatii referitoare la un dosar de dauna;
- Primiti informatii legate de produse si servicii;
Contact:
- 021.9599 (tarif normal in reteaua Telekom) sau 021 - 777 - 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) apelabil din strainatate;
- avizari@asirom.ro
Program: luni-sambata 07:00-22:00 si duminica 09:00-17:30;
Formularele de avizare a unei daune online pot fi accesate la urmatoarea adresa.
Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora, prin telefon, la acest numar.
DAUNE NON AUTO
Daune la Cladiri si Bunuri
In cazul producerii unui eveniment asigurat:
- luati masuri pentru limitarea pagubelor, pentru salvarea bunurilor asigurate, pastrarea si paza bunurilor ramase si pentru prevenirea degradarilor ulterioare;
- anuntati de urgenta pompierii, politia sau alte autoritati competente (in caz de incendiu, explozie sau furt);
- consultati contractul de asigurare si specificatia care contin detalii despre apartamentul / cladirea / bunurile si riscurile acoperite.
Pentru solutionarea daunei acordati atentie urmatoarelor etape:
- Avizati in scris sucursala ASIROM cea mai apropiata, in termen de cel mult 3 zile de la producerea daunei SAU avizati dauna la Call Center Daune 021.9599 ( tarif normal in reteaua Telekom), luni-sambata 07:00-22:00, duminica 09:00-17:30; la acest numar de telefon pot fi avizate daunele produse de catre toti cei raspunzatori si care au polite emise de ASIROM.
Avizarea va contine numarul contractului de asigurare, locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii riscului asigurat, date si persoane de contact, numar de telefon, alte detalii. Reprezentantul ASIROM (inspectorul de daune) va constata dauna, va intocmi un proces-verbal de constatare si va estima cuantumul acesteia.
- Solicitati documentul specific evenimentului asigurat de la autoritatea competenta sa cerceteze si / sau sa intervina in astfel de situatii:
- dovada de la politie pentru furt prin efractie / talharie al continutului sau tentativa de furt;
- proces verbal de interventie, de constatare, altele pentru avarii accidentale (explozie, incendiu, etc);
- adeverinta sau dovada de la asociatia de proprietari in caz de inundatie de la una din instalatii (conducte de apa, de scurgere, etc.);
- act doveditor de la autoritatile locale in caz de calamitati naturale, furtuna, grindina, uragan.
- Pentru deschiderea si completarea dosarului de dauna se depun documentele necesare:
- actele eliberate de autoritatea competenta sesizata;
- copii acte care dovedesc interesul asupra bunului / bunurilor asigurate (acte de proprietate / inchiriere a cladirii / bunului avariat, facturi, etc.);
- imputernicire / delegatie pentru persoana care avizeaza dauna si participa la constatare, in cazul persoanelor juridice;
- cartea de identitate a asiguratului sau imputernicitului acestuia;
- copia Contractului de asigurare; - schita cladirii / apartamentului;
- cererea de despagubire;
- facturi, chitante si alte documente din care sa rezulte efectuarea reparatiilor sau inlocuirilor la bunul avariat, devize / situatii de lucrari.
In functie de tipul contractului de asigurare incheiat, inspectorul de daune va solicita completarea dosarului si cu alte documente care sa permita stabilirea cu exactitate a cauzei si imprejurarilor producerii evenimentului si marimea pagubei.
ATENTIE! Reparatia cladirii / bunului avariat se poate efectua numai dupa ce avariile au fost constatate de catre reprezentantul ASIROM.