In 1935 marca Jaguar s-a lansat pe piata pentru prima oara cu un sedan complet nou si cu o gama de masini sport. William Heynes lucrase mult timp pentru a produce o sectiune inovatoare in forma de cruce a sasiului pentru o noua gama de modele vast imbunatatita. Intre timp Weslake isi indreptase talentul spre motorul Standard si adoptand supapa in cap a reusit sa creasca randamentul de la 75 CP al motorului initial cu supape laterale de 21/2 litri, la nu mai putin de 105 CP. Pentru noul sasiu si pentru motor, Lyons a schitat un nou stil de caroserie, nu atat de viu colorat ca modelele anterioare, si totusi stilat. Intr-adevar, se apropia de Bentley-ul contemporan care costa de patru ori mai mult!
Fiind asociata cu Daimler inca din 1960, firma Jaguar se mandrise intotdeauna cu faptul ca modelele sale cele mai luxoase, asemanatoare vaselor amiral, fusesera denumite Daimler. In anul 1996 industria automobilistica a celebrat un centenar de automobilism iar Jaguar a avut placerea de a marca o aniversare de "familie" creand un model special comemorativ Daimler Century pentru a sarbatori un centenar de la fondarea companiei Daimler Motor din Coventry, cea mai veche marca britanica din cate au supravietuit. Editia limitata a modelului (numai 100 au fost construite) avea grila pentru radiator cu caneluri marca Daimler. Avand la baza modelul Daimler Double Six cu ampatament lung, Century se distingea prin rotoare de turbina dintr-un aliaj de crom, elemente cromate aplicate la exterior prin sudura si emblema Century auriu pe fond negru. Interiorul era din piele elastica Autolux, avand faimoasa initiala D (Daimler) tesuta pe fiecare tetiera. O scriere de mana speciala, Century , era incrustata pe partea dinspre pasager a tabloului de bord din lemn de nuc Burl, continuandu-se cu un logo Daimler Century montat pe fiecare dintre somptuoasele covorase din lana.
Noul mileniu a inceput prin debutul marcii Jaguar la cursele de Formula 1, eveniment care a fost sarbatorit prin crearea unei editii speciale de XK8, Silverstone . Avand la baza varianta supraalimentata XKR a lui XK8, Silverstone era strict orientat spre performanta, cu jante din aliaj de 20 inci, anvelope Pirelli P-Zero si frane Brembo cu 4 pistonase pe fiecare roata. Masina era echipata cu sistemul Jaguar CATS (Computer Advanced Technology Suspension) si un complex tehnologic special, perfectionat de departamentul de operatiuni speciale al companiei (Special Vehicles Operation). La inceput au fost proiectate doar 100 de masini, 50 coupe si 50 decapotabile, care urmau sa fie comercializate in Europa.
Cele mai cunoscute si populare modele Jaguar sunt: Jaguar X-Type, Jaguar S-Type, Jaguar XF, Jaguar XJ.